Wie ziet ze niet voorbijkomen in zijn tijdlijn: de altijd humoristische berichten van bol.com. De ene keer zijn het de gevatte reacties op comments van klanten. De andere keer posten ze zelf een lachwekkend, meestal ietwat sarcastisch, plaatje dat inspeelt op de actualiteit. Bol.com is geniaal als het gaat om social media en dat is dan ook de reden dat zij The Best Social Award voor Beste Merk in ontvangst mochten nemen.

Geschreven door: Anouk de Vries

Het afgelopen jaar heeft de Facebookpagina van bol.com een sterk entertainende functie gekregen. De verantwoordelijken voor de social media-accounts van het merk lijken zich dan ook maar al te graag uit te sloven voor hun teksten. Honderden likes op geplaatste content en comments bewijzen dat klanten hun gevoel voor humor enorm kunnen waarderen. Vandaar dat de webwinkel werd genomineerd voor Beste Merk bij The Best Social Awards die op 6 en 7 juni werden uitgereikt. Andere genomineerden waren onder andere Coolblue, Efteling, HEMA, IKEA, NOS en Qmusic. Ondanks de concurrentie wist bol.com de prijs voor Beste Merk in de wacht te slepen.

Tien toppers

De Ruis selecteerde “The best of Bol” van het afgelopen halfjaar en zette ze voor je op een rijtje. En, welke vind jij de leukste?

1) D. Otan

 

 2) 8766 uur later …

3) Nieuwe bikini, buuf?

4) *kuch* Famke Louise *kuch*

 5) KAN DAT KORTER?!

 

6) She wants the D

7) Vlot montuurtje

 

8) 30 dagen bedenktijd

 

9) Code rood

10) Kerst 2017 was echt dik!

LAAT EEN REACTIE ACHTER

Please enter your comment!
Please enter your name here

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.