Nieuwe Guerrilla actie: Have letterlijk a break, have a KitKat massage

Iedereen lijkt steeds allergischer te worden voor traditionele reclame. De traditionele marketingkanalen werken niet voldoende of helemaal niet. Dus hoe moet je dan opvallen als bedrijf of organisatie? Guerrilla marketing kan een oplossing zijn. KitKat kwam met een nieuwe ontspannende actie..

De slogan van KitKat kennen we allemaal: Have a break, Have a KitKat. Eerder kwam KitKat met het bekende “zitbankje” in de vorm van een KitKat-reep waar je letterlijk een break kon nemen. Met de nieuwe guerrilla actie van KitKat kan je weer letterlijk een break nemen, maar deze is wel heel luxe. KitKat heeft namelijk billboards ontworpen die je masseren!

De billboards van KitKat staan op plaatsen waar je moet wachten en dus tijd hebt voor een break. Denk aan bus -en tramhokjes. De billboards zijn ontwikkeld met een nieuwe techniek. Door met je rug tegen het bord te gaan staan, activeer je de ingebouwde trillingen in het bord. Deze trillingen masseren je rug terwijl je staat te wachten op de bus. Letterlijk een gratis aangename break van KitKat dus.

KitKat heeft deze actie nog verder uitgebreid en de actie crossmediaal aangepakt. Wanneer men de woorden “moe” of “stress” op Twitter gebruikt, wordt er door KitKat gereageerd. KitKat stuurt dan namelijk een plattegrond met alle locaties van de massage billboards. Op deze manier kun je altijd een ontspannende massage krijgen. Helaas werkt dit nog niet in Nederland aangezien de billboards alleen in Colombia te vinden zijn. Wij moeten dus voorlopig nog een break nemen met de reep van KitKat, wat ook geen straf is.

LAAT EEN REACTIE ACHTER

Please enter your comment!
Please enter your name here

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.